przez Jędruś1 » 04 gru 2015 19:49
1. Brak dokumentacji technicznej na nową linię 8…..
2. Brak katalogów z nową linią 8….
3. Części
• mikrowyłączniki mają bardzo niską jakość, nawet nowo zakupione potrafią być niesprawne. Powoduje to awarię działania zaparzacza - komunikat nr 8
• zawory drenażu w nowym rozwiązaniu są gorszej jakości aniżeli poprzednia wersja
4. Klient powinien dysponować większą skalą regulacji grubości mielenia
5. Jako salony nie dysponujemy elementami reklamy ekspresów Nivona (w przeszłości mieliśmy różne rzeczy)
6. Proponuję wprowadzić zróżnicowanie ceny zakupu ekspresów przy zamawianiu pojedyńczych sztuk a przy zamawianiu ilości paletowych. Co najmniej 50% członków Wdk stać aby wspólnie zamówić paletę lub dwie ekspresów (na palecie różne modele). Stworzy to nam większy zysk i obrót oraz można negocjować termin płatności.
Ostatnio przesunięty w górę 04 gru 2015 19:49 przez: Anonymous.