przez Andrzej Górzyński » 13 lis 2015 08:17
Jeśli chodzi o stronę Melitty to jest bardzo chaotyczna. Brak informacji o sieci serwisowej w Polsce oraz o punktach sprzedaży. Wszystko skupia się na Pietermanie.W takiej sytuacji uważam dalszą współpracę z marką Meliitta za ryzykowną i bardzo uciążliwą.
Nasze rozmowy w Iławie zupełnie poszły w niepamięć. Promowaliśmy markę Melitta na niwie ogólnopolskiej (Iława) oraz promujemy ją cały czas na naszej stronie i w internecie w zamian nic nie otrzymując (promocja WdK przez Meliitta). Jak mamy docierać do klienta w zakresie sprzedaży i serwisu skoro producent wyrobu nas nie zauważa pomimo, że wiąże jego umowa serwisowa
Jeśli chodzi o stronę Melitty to jest bardzo chaotyczna. Brak informacji o sieci serwisowej w Polsce oraz o punktach sprzedaży. Wszystko skupia się na Pietermanie.W takiej sytuacji uważam dalszą współpracę z marką Meliitta za ryzykowną i bardzo uciążliwą.
Nasze rozmowy w Iławie zupełnie poszły w niepamięć. Promowaliśmy markę Melitta na niwie ogólnopolskiej (Iława) oraz promujemy ją cały czas na naszej stronie i w internecie w zamian nic nie otrzymując (promocja WdK przez Meliitta). Jak mamy docierać do klienta w zakresie sprzedaży i serwisu skoro producent wyrobu nas nie zauważa pomimo, że wiąże jego umowa serwisowa